Summer skin.

Jaha, då var man äntligen hemma i kära fina vårstaden Örebro!
Kom lagom hem till kortspel igår, sen blev det påskmat, dvs ett ägg och sallad. Inget annat som jag tycker om. Haha men jag var redan mätt av allt godis. Min kropp mår inte bra av att ha påsk, tur att det är ett helt år till nästa gång.

Idag blir det heldag med mamma, inte vet jag vad vi ska hitta på men solen skiner vilket är undrbart. Äta ska vi iaf göra, sen kanske vi åker ut på landet så jag får köra bil vilket jag klarar mig utan men det tycker inte mamma. Suck, det är verkligen tråkigt att köra bil, tycker så mycket bättre om att sitta brevid och titta på allt runtomkring!

Andra planer:
-Se Män som hatar kvinnor.
-Köpa en kamera
-Åka och kolla på ormar som solar sig.
-Träffa Zandra.

OCH, min vår jacka är klar, ska ta en bild och lägga upp tror jag,
tänka sig, jag blev ganska nöjd med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0