puss!

Fredag - dagen började på bästa möjliga, frulle med söta karin. Sen åkte vi iväg mot stan där karin skulle göra prov och jag åkte vidare in till stan. Det fina vädret tog fram det bästa ur mig och min runda på söder blev ganska kort, gick ner till vattnet istället. Helt pltsligt fick jag för mig att göra en sån där bra spontan grej, jag hoppade på djurgårdsfärjan i sista stund och fick mig en liten båttur i det fina vårvädret. Det var lite spännande att se var båten la till, åkte förbi sovande karuseller och hoppade av vid någon brygga. Fortsatte min promenad in mot staden där ja fort ngrade mig, så mycket folk och tråkia affärer. Som tur var kom Elli och EmmaH in till gamla stan för fika vid vattnet. Bästa fredagsmyset på länge.
Dagens inköp: blått tyg med snå blommor som ska bli min nya vårjacka.

Efter träningen var det fort hem för att öppna det rosa flamingo vinet. Det var fest, och kvällen var trevlig till en början, efter ett tråkställe utan dansgolv gick vi vidare till ett ställe som kanske inte var det bästa men oj som vi dansade. Som sagt sällskapet gör allt. '

Idag, vilken lördag. Jag äääälskar vårdagar som denna. Jag, Lovi och Elli tog igen oss uppe på taket där det var soligt och skönt. Annars, mat&mums, Robinson och massa bra människor!!

Saker jag längtar till:
London i maj.
Alla vårfester.
Påsk i örebro.
Studenten i Falköpng.
Köpa ny kamera.




Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag ar nog hemma under studenten:)

2009-04-05 @ 06:39:02
URL: http://asphage.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en Canon PowerShot SX110 IS,

Sjukt bra kamera, som en systemkamera,

i litet format! Skillnaden är väl att zoomen inte är lika bra.



jag vill komma i maj! ni måste klura ut en helg där då ni vill kalasa med mig. haha. PUSS

2009-04-05 @ 10:09:41
Postat av: ellen

Jag har en Canon Powershot SX110 IS,

brabra kamera!



Och jag vill komma på festbesök i maj!

SÅ fundera ut när ni kan skaka lite röv med en Ellen.

Puss

2009-04-05 @ 10:16:27
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
Postat av: Hampus

Ja varen och kompisar antar jag:)

Vadda jag var ju inte saaa full:P Jag kommer ju iaf ihag typ allt, vet inte om nagra minnesluckor iaf:P

2009-04-05 @ 12:54:01
URL: http://asphage.blogg.se/
Postat av: Gabbi

NÄÄÄÄR är London nu igen? Jag längtar! Måste se till så jag inte är upptagen dååå, så jag kan leka lite!

2009-04-15 @ 12:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0