Onsdag.

Morgonen startade på bästa möjliga sätt, pratade med Elin. Vilken pärla hon är, en guldpärla.
Sen promenerade jag till gymmet där jag körde lite rehab, ryggen måste måste måste hålla i helgen.
Det är ganska roligt att gymma på morgonen, det är så många söta tanter och gubbar som håller igång. Och vissa är faktiskt riktigt starka, jag känner mig nästan lite svag brevid Asta 70 år haha. Skärpning sara!
Sen tycker jag det ärsjukt ocoolt med killar som gymmar utan skor och tycker de är coolast och starkast i världen, men men bara en tanke!

Snart ska jag ta bussen till farmor och farfar där pappa är och hälsar på.
Efter det ska vi till tränare Johan för lite middag, lägligt nog bor han också i sundbyberg. Kalas.
Men innan allt ska jag se klart på Twilight. För fjärde gången. Tredje var igår kväll. Det är ju bara för fin.

Hjärta.



Kommentarer
Postat av: Anonym

TWWWWWWIIIIIIIIIILLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTTTTTTTT 4-ever

2009-04-22 @ 17:49:52
URL: http://luoi.blogg.se/
Postat av: Hampus

Hemligheten med att gymma ar att man maste skrika jattehogt varje gang man lyfter och aven frusta mycket!

2009-04-26 @ 07:13:12
URL: http://asphage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0