Måndag.

Hemma från jobbet, veckan är igång.
Förra veckan gick så fort och det var bara en massa bra och jag tror den här veckan kommer bli lika bra, iaf i slutet mot veckan, för då är det J-SM! hurrrrra. Ser verkligen fram emot att spela, men även att träffa alla söta volleybollspelande personer som jag har saknat. Sen får vi ju inte glöma hur mys det kommer bli att sova i en skolsal igen. Hoppas vi får sova i biologisalen, där brukar det alltid finnas massa roliga och otäcka djur att kolla på! Jag ser fram emot det här en hel del. Fredag, ge mig!

Åh, jag ska bamsekrama alla.

Lite om igår:
Igår var jag inne i stan, gick till okända platser, gick åt höger, sen lite vänster, upp för en trappa, sen var jag vilse.
Vilken ljuvlig sak att göra. Jag älskar mina vilse dagar.
Jag hittade nya smultronställen, kom på hur okända gator korsar för mig kända gator. Gick på en okänd gata, en fin gata. Okända gator är oftast de finaste. Sen tycker jag om att gå i trappor, speciellt när man står nedanför och inte ser hur det kommer se ut när man kommer upp. Stockholm, jag blir lika förvånad varje gång, du har så många vackra sidor. Jag ska hitta fler, nästa gång jag bestämmer mig för att gå vilse. Jag är vilse med trygghet.


Ballonger, fina ting!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Får man föja med på en sån där mysig vilsepromenad någon dag?

2009-04-20 @ 18:10:02
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0