.

Suck och åter suck!
Inget jobb för mig idag, jävla rygg.
Jag tröttnade för tre år sen att ha ont!


På fredag åker en buss till Örebro, jag ska sitta i bussen och läsa en bok som jag ska låna på bibloteket imorgon.
I väskan ska jag ha ett påskägg med mina favoriter i. Där ska även ligga ett block där jag ska skriva ner små menningar om obetydliga saker. Såna saker som jag kommer att tänka på när jag sitter på bussen hem mot staden med ett vattentorn som ser ut som en svamp! Öronen kommer fyllas med musik, kanske ska det spelas lite håkan eller så ger ja tiger lous nya skiva en till chans. På hatthyllan ska jag lägga upp min nya blåa vårjacka med små blommor på.
När bussen stannar kommer jag åka hem till ett hus fullt med folk, glada och mätta kommer de att vara. Påskmusten kommer vara slut, men vad gör det, jag tycker inte om den. Jag kommer få massa frågor om framtiden som jag inte kommer kunna svara på. Sen kommer alla spela kort. Lisbeht kommer inte se skillnad på sex och nio, jag kommer vara i hennes lag. Vi brukar vinna.
Jag hoppas verkligen inte jag missar den där bussen.

Här skulle en bild på rosa påskägg och gula blommor sitta om jag visste hur man gjorde.
Och här en bild på Cissis tumme, bara för att den ska få komma fram imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Later valdigt underbart:)

2009-04-09 @ 15:59:56
URL: http://asphage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0