SUNday!

Det här kan vara den bästa dagen på länge, och den har knappt börjat. kan ju börja med att berätta vart jag just nu sitter. jag sitter utanför mitt fönster, på taket. solen skiner och träden som omringar huset har nu en gul härlig färg. det blåser dock lite men vad gör det. jag sitter på mitt tak och skriver poesi och lysnar på musik! lite fler dagar som denna vore ju inte helt fel.

Gårdagen var också bra, mycket träning, god mat och en massa jävla bilköer. jag hatar bilköer. det är en sån där onödig sak som ingen får ut något bra av! väl hemma efter ca två timmar blev det en skön och mysig hemma kväll. jag och ellsi gjorde varsin megakopp med varm choklad, med grädde såklart. och lite naturgodis till det! mums. det kollades på Bee-movie också. söting film! såklart somnade jag lite här och där, det är en såndär otrevlig ovana jag har börjat med! att vara trött. Jag fattar inte hur jag alltid kan vara så trött. Så det slutade med sängen för min del.



Snart ska jag dock förflytta mig från taket till duschen, sen ta en promenad i det underbara vädret till Lovisa för lite mat och mys, jag har bokat henne mellan 12-13. haha japp, man måste numera boka tid för att få se henne. nedrans fysik!! jaja, en timma är ju bättre än inget.



chris daughtry - crashed

Kommentarer
Postat av: motherfuck

det ska bli den bsäta timmen ever...puss på dig min lilla fikonpuss!

pussis

2008-09-28 @ 11:23:00
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0