sara says: lite sovmorgon är ju aldrig fel.

japp, sorgligt men sant. klockan är halv åtta och detta är en lång sovmorgon. uhu, imorgon ska jag verkligen inte gå upp en minut före tio.

idag ska vi åka till bosön för att träna och träna lite till, där emellan bjuds vi på underbar mat. jag vill ha mat nu! inte något halvvarmt vaniljte utan mjölk som jag nu sitter om försöker få i mig! kvällen kommer gå till städning och lite bara-vara-tema. så skönt och så behövligt.

här är då det härliga gäng som jag ska spendera dagen med, och framför allt det galet snygga gänget!



Kommentarer
Postat av: Hampus

ÅÅÅÅH! Det finns inge godare mat än Bosöns mat! Drool!

2008-09-28 @ 14:43:05
Postat av: elin

HAHA! Cissi är snyggast i stan?

2008-09-30 @ 02:13:33
URL: http://eluz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0