sara says: jag är mitt i något stooort.

jag ler när jag ser löven på träden,
så underbart skimrande ,
en färgblandning av höst.
mina strumpbyxor har samma färg som några av löven.
lite orange röda sådär, det är den färgen jag gillar bäst.
ett sånt där galet ärligt skratt kommer ur min mun när jag tänker på hur jag dagen till ära matchat kläder med trädet.
som att vi ringt till varandra på morgonen och planerat hur vi skulle se ut denna torsdag.
som att vi vill visa att vi hör ihop, att vi gillar varandra.
för visst är det väl så, hösten, jag älskar dig.
jag vill ringa varje morgon, bara för att på något sätt visa världen att jag tycker om dig.
hösten, i år är du min.


ny blogg igen, och jag tänker inte förklara namnet, det finns ingen förklaring och thats it!
jag har lite extra inspiration idag, igår och egentligen alla dagar. trevligt är vad det är. lite synd dock att jag inte hinner göra något av all inspiration. men på söndag. då ska det ut. på något sätt!


nu ska jag vila mig, dagen började klockan 05.00 och den fortsätter snart med 2 timmars träning. ikväll blir det idol och te. kanske något extra. jag är sockerberoende och ibland gillar jag det. njuta är något jag är bra på!!



Kommentarer
Postat av: ellen

snyggt du gjort det :)

hoppas allt är bra i stockholmet. puss!

2008-09-26 @ 11:34:08
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0