Fröken nånting eller ingenting.

Dagen började med att jag gick upp klockan 00.00, självklart utan att fatta att klockan bara var 00.00. På med kläderna och fixa inför jobbet. Tog min mobil, kollade hur mycket tid jag hade på mig innan jag skulle åka. Efter att ha kollat säkert 5 gånger på klockan förstod jag att jag tagit lite fel på tiden. Ganska så skönt att slänga av sig kläderna igen och sova 7 timmar till.
Sen började den riktiga dagen, 2 timmars brandutbildning på jobbet. Första timmen var det film och höra, sen var det en timmas göra! utomhus, galet så kallt det var just idag då. Jag och Lovi var dock väldigt bra på att släcka elden och allt de där. Det lilla problemet var bara att ta sig in igen, fötterna hade blivit till is och det tog ganska lång tid att ta sig tillbaka.

Nu har jag precis ätit en underbart god frukost och kollar på into the wild.

Sen var det en till sak, Andrea och Emma har utmanat mig. Man ska berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Jag ska svara på det nångång. big promise. 

Allt är bra, men jag saknar allt som är du!
Ibland...

Kommentarer
Postat av: Hampus

OH! Bra film!:) Vill du få ett fadderbarn?:P

2008-10-31 @ 19:11:38
Postat av: Lovi

Puss på dig min motherfuck!

2008-11-03 @ 19:09:51
URL: http://luoi.blogg.se/
Postat av: Emma

Lätt fashion.! Du har då de bästa kommentarerna. Imorgon ska vi vara bäst!!!



kraaaamaaar!

2008-11-04 @ 21:40:35
URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0