Fröken Uttråkad till max!

Ja, jag har ganska så tråkigt. Ellinor och Cecilia jobbar, jag är ledig och det suger. jag vill också jobba. Ja vet att jag är knäpp. that's me!

Idag har jag städat lite, fixat kreativa rummet, köpt ilägg till skorna, ätit glass, köpt två lampor, kollat på tv, och sen har jag haft ganska så tråkigt. Vårt kök erbjuder disk men jag orkar inte med den. verkligen inte.
Ikväll blir det tre timmars träning och kanske idol. jag längtar tills imorgon! för då kommer Elin och jag ska njuta av att vara ledig!



Bra-Bättre-Bäst
- Jag gick in på Söt-Ellens blogg, vad ser jag? jo, Tiger Lou ska ut på turné, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! där kan det snackas lycka. stockholm den 23 november kl. 20.00. Vi har hemma match kl. 14.30! vilket betyder att jag hinner. LYCKA

- Jag ska som det ser ut nu åka och hälsa på min mamma i LONDON. så bra det kommer bli! något som också är bra är att jag kommer träffa Gabbi också, hon jobbar ju där nu! så otroligt bra! juste, jag åker om 6 dagar!

- Lars, idol-lars!  han är ju bara för bra! mah. idol kommer bli bra i höst!

- Cecilia&Ellinor, mina galet bra sambosar!

 


puss!


Kommentarer
Postat av: Cissi

våran bättre än bästa sara-sambo! hiih :) <3

2008-10-02 @ 15:46:15
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: karin

Åååh Sara, va bra allt låter ;D haha

Jag vill också till London juu, fusk! Men du, lova att vi hörs innan du åker! Vi måstemåstemåste <3

2008-10-02 @ 23:53:47
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Gabbi

yey, lycka :D

2008-10-03 @ 00:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0