Fröken överlycklig.

TIGER LOU skivan ligger i min cd-spelare. Det är ju ren jävla lycka helt enkelt. åh, vad jag njuter.
Besvikelsen var grym när jag letat igenom hela bengans utan att hitta skivan, men när jag sedan frågade visade det sig att skivorna stog där bakom i en oöppnad låda. Dagen var räddad.

Träffade Hanna&Ewa inne i stan för lite shopping och temys på vetekatten. Det var trevligt med lite örebrofolk. Tåg resan hem var underbar, annat är ju svårt när man har Kellerman i musikspelaren.

Imorgon åker vi till Finland för att spela lite volleyboll.
och nu är det bonde söker fru.
Dagen är fulländad.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Härligt att den nya skivan hann komma.. nu får du visa tant Sara och tant Andréa vad det är för musik ;)

2008-10-29 @ 21:02:11
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK !



är skivan underbar ?

2008-10-29 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0