Fröken Morgonpigg.

Av någon konstig anledning har många i vårt lag fått för sig att jag skulle  vara den mogontröttaste av oss alla. hallå, jag förstår inte vad de fått de ifrån. Här sitter jag uppe med tuppen, typ, medan elli och cissa fortfarande sover!
Jaja, härligt med sovmorgon, som jag iof har haft sedan i onsdags. Jag har typ varit ledig hela veckan och vad har jag gjort? typ ingenting. Eller jag har ju haft lite för mig, typ morgontränat, varit hos farmor&farfar. Igår var jag först i stinsen med Andrea,Emily och vår nya USA tjej. Mycket trevligt. sen åkte jag in till stan och träffade Cissi. Det vi gjorde var att gå och gå, sen gick vi lite till och lite till. ont i fötterna, tralala. Vi hade tidig träning så vi han hem till idol. Och jag börjar tro att det är något magiskt över idol i år, precis dom jag vill ska åka ut åker ut. så har det aldrig varit. Jag blir nästan lite glad.

Nu ska jag äta frulle med mina underbara sambosar. det var längesen. mycket trevligt.
Idag ska vi spela svenska cupen. fan va bra vi ska vara.







Jag saknar hon i de stora glassögonen
.


Kommentarer
Postat av: ellen

ticnet sara! :)

2008-10-18 @ 11:34:47
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Hampusa hela nästa vecka utom måndag däemot

Hejhå!

Kul i London? Verkar ju så från din blogg att dömma:) jag har fått lite jobb och sånt här i oslo men inget säkert än, ska jobba hela nästa vecka utom mådang. Men jag skattar också 50%. Eller deklart, i november skattar man inget i norge för att mna ska kunna köpa julklappar:P Jag vet inte om du får mina sms, det är iaf jag som är 46258897.

Pussokram

2008-10-19 @ 16:32:20
Postat av: Zandra

hej gumman jag saknar dig med, fick ditt sms. det skulle vara jatte kul om du kom hem & halsade pa mig miss you like crazyyyyy men du shit i love london.

2008-10-19 @ 23:01:34
URL: http://infashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

najs baby miss touuuuuuuuuuu

2008-10-20 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0