Fröken Måndag!

måndag igen. underbart. Jag och cissi kom på att det är 10 veckor kvar på det här året. say what? Jaja nog om det, snart är det julmys och jag gillart.

Det hände ju ganska mycket roliga saker förra veckan. London resan var höjdpunkten.
- Onsdag - Morgonen började klockan 02.00 sen följde ett antal timmar av buss, tåg, flyg, lite mer tåg. sen framme hos mamma i London, Croydon. Vädret var på topp, 18 grader och soool. lovely. Det var super att träffa mamma och komma bort från vardagen. Onsdagen bestog mest av mys i deras hus och nere i den lilla staden Croydon. Mamma och hennes gäng ska vara där i 3 månader och jobba med en ny Clas Ohlsson butik. Dom bor i ett super mysigt hus med ekorrar i trädgården. Eftersom jag hade gått upp ganska så tidigt på morgonen slocknade jag runt sju. goodnight.

-Torsdag- Ganska så skönt att vakna upp i ett annat land och till en värmande sol. Dagen till ära skulle jag träffa söt-Gabbi. hurra. Jag och mammas gäng gick ner till staden där dom gick och jobbade och jag letade upp Gabbi i superköpcentret. Sen gick vi till underbara primark. Det var underbart att gå runt där. bästa affären någonsin. Efter shopping tog vi våra påsar och gick till starbucks och fikade. Där finns den godaste kaffen i världen. mums. Det var super att träffa Gabbi, prata ikapp lite och bara vara. fast i London liksom.
När Gabbi åkt kom mamma ner till stan och vi gick lite till och shoppade tre påsar till. julklappar here i come. 
Bara supermys på kvällen med mamma. Finfin resa och det var verkligen kul att se hur min kära mor kommer att ha det nu framöver. 

-Fredag- vilken jävla dag. kan ju bara säga att 4 timmars flygförening inte är det roligaste. speciellt inte när man redan var 3 timmar förtidig. men men jag överlevde dagen och det blev vallentuna på kvällen. 
               

-Lördag- Tränignsmatcher mot vallentuna, 10 set. Ganska så lagom trött när vi kom hem till underbara engelbrektsväg. pizza och stjänor på is med Lovi,Falk, Andrea, Emelie & Ellis var mys. 

Jaha, förra veckan var bra. Denna veckan började bra med jobb och sedan mys kickoff med jobbet på kvällen!
Nu blir det Kobra och sängen. godnatt.

 

Kommentarer
Postat av: Lovi

hur var kickoffen?

min tur idag ju :P pusshaaj!

2008-10-14 @ 10:45:48
URL: http://luoi.blogg.se/
Postat av: empi

jag visste inte ens att du åkt till london! :O va kul! diggar toan. pussilurv! :)

2008-10-14 @ 12:27:15
URL: http://emmalbertsson.blogg.se/
Postat av: Zandra

JAG SAKNAR DIIIG!

2008-10-14 @ 19:52:23
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0