.

Kan ju börja med att skriva att vi vann svanska cupen! Fy va bra vi är, och snygga också! ih.

Helgen var förövrigt världigt bra, sådär halvlugn med roliga inslag av olika slag. På lördagen spelade vi semi mot göteborg, efter det kollade vi på norsjö-linde. Jag har fruktansvärt ont i magen, nedrans mage. Har ont mycket nu för tiden, om jag har tur så är det inte varje dag. grr. Men men, Emma B följde med oss hem efter och vi åt en underbar middag med kyckling och smaskigheter. Till efterrätt bakade Emma en ruskigt god äppelkaka som vi njöt av medan vi kollade på Wall-E. vilken mys film. Sen blev det en till film, Stockholm boogie, ojoj vilken rolig film. mycket bra kväll.

Igår kollades det på mer film, jag & ellsi lyxade till det och gick på bio. haha vilket äventyr. Vi kollade på Patrik 1.5- bra film, sån där film man mår bra av, man vet från första början hur filmen ska sluta men det gör liksom ingenting och det är det som gör den så bra. 55 kr kostade det. woho sa vi fattiga ica-maxi arbetare. (men på fredag får vi lön, väldigt behövligt) i alla fall, bion i sig var super liten, salongen var super liten, det fanns 8 rader och varje rad hade 6 stolar. tur att vi bara va 6 stycken som såg på filmen. En bra start på veckan med måndagsbio och en supergod paj a la cissi när vi kom hem! bra måndag.


Imorgon är det onsdag, jag jobbar bara till tolv, sen är vi träningslediga så jag passar på att ta tåget till Örebro. åh så bra. träffa familjen ( förutom londonmamman) , och ZANDRA. jag längtar.

Kommentarer
Postat av: karin

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;D

kommer du till matchen? du måååste, jag måååste få träffa dig Sara! Saknar dig något ootroligt <3

2008-10-21 @ 19:16:17
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hej Sara! Jag har utmanat dig på en grej så spana in min blogg så hoppas jag att du antar utmaningen! Kramar

2008-10-24 @ 16:29:03
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jag utmanar dig också. kolla min blogg så förstår du

2008-10-24 @ 17:31:42
URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0