.

Den här dagen har börjat betydligt bättre än gårdagen. ångesten ligger fortfarande och sover.
Jag har just kommit hem från min naprapat, ´som för övrigt är en av de skönaste personerna jag träffat, så där brutalt ärlig och ändå så härlig. ja var där med min rygg som börjar bli bättre och bättre! underbart.
- oh my goood, du är ju helt motherfucking sne!  haha okej !?
- det är pinsamt att ingen sagt det här till dig tidigare.
Jaha, då kan man väl säga att tre år hos sjukgymnasten i falköping inte gjorde någon nytta. det värsta är att jag visst får göra knäböj och alla andra övningar. iof har jag haft för ont förut men jag har blivit tillsagd att jag absolut inte får göra vissa övningar. grr!
Det är skönt med någon som säger som det är. Det bästa av allt var när jag skulle gå hem.
"Sara, du kommer bli helt bra i ryggen, det här är inga problem!"  lyckan är på plats i min kropp igen! 

 


D
et finns ganska många personer som jag saknar just nu, och eftersom jag inte har jobb på jag vet inte när så har man så mycket tid att tänka på sånt. Men jag hoppas på hemresa till helgen. fast jag vill ju jobba också! suck.

juste, jag saknar sanna schultz ganska så mycket. veckan 28 är ett ganska bra tag sen!


Kommentarer
Postat av: sanna

va är det sant? Fan va bra. dom vet ingenting i falköping om skador, fan på dom. heja kiropraktorer och naprapater wiii(ps när ja tar körkort ska ja köra hela vägen till stockholm (och I STOCKHOLM) å våldgästa er tihi)

2008-10-08 @ 11:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0