Fröken Taggadtilltusen!

Idag ska vi vinna mot RIG och jag har ont i magen.

Igår var en ganska intressant dag, mycket hände. Först kom EmmaH och hämtade mig och elli för lite ikea, mums. alla fina julsaker gjorde att längtan till december. Sen gick vi till barkaby och kollade in alla för dyra affärer. vi gick till Wa ynes och fikade istället! sen åkte vi tillbaka till sollentuna och biblos där Andrea och lovi väntade. trevligt värre skulle jag säga.

Haha sen var det peronalfest. och det var ganska så intressant. vet inte riktigt vad jag ska säga. blev inte riktigt som jag tänkt det. Förfesten hade börjat klockan 3 och cheferna stog på bordet innan middagen!  Det var väl ganska så smart av oss nyktra att dra oss tillbaka när borden drogs bort och dansgolvet skulle fram! En sak är iaf säker, personalen på Ica Maxi vet hur man festar.

Du gör mig osäker.

Kommentarer
Postat av: karin

Suuuperkul att äntligen få se er igen, även om det kanske varit roligare att vinna ( eller åtminstone spela bra..) :P

Menmen, kul vare och jag saknar er redan!

PUSS! <3

2008-11-09 @ 21:42:40
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

En dag ska vi festa ikapp med maxi...då jäklar blir det dricka av!!!!

2008-11-09 @ 22:16:40
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0