vilsen i något stort.

Jag vet inte riktigt hur jag lyckas vara vaken. Jag hade visst glömt bort hur man mår efter ett antal dagar med klockan på 05.00 varje morgon. Det bryter ner mig totalt, jag får för mig att bli ledsen för små saker, jag orkar inte vara glad fast jag egentligen är det. Jag är inte den jag vill vara. BU.
Men imorgon är det sovmorgon sen ska jag grilla med Holm och Lovi. fint ju.  Lördagen innebär ju den årliga inventeringen på maxi, don't like. Men på söndag är det leeeeeedigt. Happytime.

Idag efter jobbet tog jag och holmen en behövlig promenad. Sen åkte jag hem för att tänka på framtiden. Och till det måste man ha colalight och choklad. Tänk så bra de gick. Ikväll har jag en plan som jag ska fundera vidare på. Kan nog bli ganska fint de här. Men om jag känner mig själv så kommer det vara någon ny tokig ide på måndag igen. Men det blir inget plugg till hösten iaf, det känns inte rätt.


little known lovelies award ~~ supporting new bloggers | DAYDREAM LILY Cinderella on Flickr - Photo Sharing!

Så frågan är ju när jag ska flytta till Göteborg, för det är inte en fråga om, utan mer när.
det kan ju iof betyda 2017 eller 2011. Det visar sig.


Kommentarer
Postat av: Cissi

jag tycker år 2097......

2010-04-29 @ 22:48:04
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Amanda Livh

ÅÅÅH GÖTET! Flytta NU NU NU! Då är vi så ycket närmare varandra & kan mysa heeela tiden ju. :)

2010-05-01 @ 14:22:48
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0