Nya året är här.

Gårdagen var bra och åter bra.

Dagen började med en stressig jobbdag, sen hem för att sy klart klänningen. suck. Jag lär mig aldrig men jag kunde iaf visa mig i klänningen! Sen var det matfix och hårfix. Lite stressigt, speciellt när lovisa kommer och är sådär superklar! Men efter ett tag fick vi på oss skorna och promenerade iväg mot Carla och Jeff. Alla var ju nästan för snygga, puh, typ för snygga för sitt eget bästa!  Middagen var underbar. Är magen glad är människan glad. Sen var det party. Och det var helt bäst. Kanske blev lite för mycket vin där ett tag, men vafan! det är ju bara nyårsafton en gång om året.
           

Idag har varit en hel skön dag! Upp, gick till ica i det underbara vintervädret. Köpte på mig lite härlig frukost och gjorde en dunderbra frulle till CissiochPeter. Sen film, då var klockan redan typ två. Dagensbästa var att H&M katalogen kom igår. mycket bra! Lite mer mat och lite mer film. Underbart.
 
Nu ska jag göra något bra för världen! åh, jag gillar det här. 2009, vilken toppen år.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Det var en sjukt bra kväll igår!! Å jag hoppas du håller tyst om hemligheterna, hihi =)

2009-01-01 @ 18:58:55
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/
Postat av: ellen

oh mina snygga vänner!

men ordentlig bild på klänningen, tack! :D

2009-01-01 @ 21:24:46
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: jennifer

snygga ni är!

2009-01-26 @ 20:28:34
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0