i will follow the rain.

Kanske dags att damma av den här gamla bloggen och göra ett nytt försök. känner mig något mer inspirerad nu än tidigare, inspirerad på att leva & ta reda på vad livet har att erbjuda. Jag vill resa, se nytt, uppleva en massa galet och roligt. Jag trivs inte riktgit med den här gå till jobbet-gå hem-äta-sov veckan! Den känns inte som jag, även om jag har det roligare än någonsin på jobbet och det går fantastiskt bra. Men jag är inte nöjd när jag går därifrån. Jag känner inte att jag göra bra ifrån mig och har lite svårt att ta till mig när alla säger hur bra jag är. Jag förstår inte riktigt.
Helgen har varit ganska tråkig. Jag är inte van vid tråkiga helger så jag är lite besviken måste jag säga. Men i fredags hade vi det himla trevligt hemma hos Carro med mat och vin. Äntligen fick mammorna dricka vin, jag och Carro gör det ju mest hela tiden så det var nog en extra trevlig kväll för dom. :)
Igår träffade jag söta Holm, vi drack kaffe och kollade på bilder från NZ! Snacka om coolt land, jag vill också. Åh. Att resa är ju livet. Jag vill tillbaka till nepal, något vackrare går nog inte att få tag på.
På kvällen/natten fick jag ett trevligt städryck och städade fram glovet i garderoben. Fick upp alla kläder på galgar och ner i lådor. Mycket behövligt.
Idag sov jag länge, åt god frukost framför nyhets morgon. Tog en promenad till stinsen och shoppade lite sen hem igen. Nu segar jag mig och njuter av lite ledighet. Imorgon kommer bli kaos, måndagar är oftast kaos.
Här har ni iaf dagens inköp:
En vanlig jeans-shorta & ett fint linne att ha under tröjor.
Köpte lite nytt bra att ha som jag dragit mig för att köpa men som verkligen behövdes. 1.Först ut den bästa deon som finns, Yvonne ryding, den luktar så himla gott. 2. En ny mascara som jag inte vart så nöjd med. Gillade inte borsten men den var okej. 3.Sen var jag tvungen att testa garniers nya färgade dagkräm och tror den kommer bli perfekt. Gillar inte foundation så det här passar mig perfekt, sen lite solpuder på så får man en mycket fin yta. 4.Sist men inte minst min bästa ansiktskärm, passar dag/natt. Har den egentligen varje gång jag har tvättat ansiktet och behöver lite återfuktning. Tummen upp för nästan alla inköp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mera! :)

2012-01-17 @ 22:05:23
Postat av: Cissi

kom igen nu kooooompis.

2012-02-02 @ 23:38:44
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0