Och så var det söndag igen!

Ännu en vecka avklarad. Jag börjar bli lite smått stressad över allt just nu...
Nåja, helgen har varit mycket bra. Långa dagar på maxi och en lördagskväll utöver de vanliga.
Fina Niina hade bjudit in till middag. En tokmysig kväll med fina tjejer, god mat, vin & ost.
Var dock inte så jätte pigg när jag cyklade hem 03.30 inatt och visste att klockan skulle ringa lite för tidigt.
Men överlever, de gör man ju alltid.

Ny vecka, nya möjligheter. Jobb hela veckan lång, sen är det helg och fy sjutton va de ska dansar. Gärna fre&lör. Min högsta önskan är att FINA RARA ÄLSKADE IDA kommer hem och dricker vin med mig och spårar på något tokigt bra dansgolv. Raro, kom hem va!!

Tankarna om framtiden är lite för påtagliga just nu. Allt som förut var så självklart är inte de minsta självklara längre. Det kan gå hur som helst de här. Det skrämmer mig. Jag blir rädd över hur otroligt bra jag trivs. Kan det verkligen vara så här bra!?. Gaaaaaaah jag blir tokig.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0