My whole world was falling apart.

Idag har varit en bra dag. Eller bättre än de andra dagar denna vecka. Om inte de här har varit botten så vill jag inte dit. Himla kass vecka alltså. Men idag fick jag träffa massa fina människor och i slutet av dagen släppte en liten klump från magen och tyngd från axlarna när jag fick lätta hjärtat för chefen. Känner mig stolt att jag vågade.

Frukost, lyx frukost hemma hos Emily. Så fint började dagen. Nybakt bröd från figges och mannagrynsgröt. Mums. Sen åkte jag vidare till födelsedagsbarnet Åsa. Vårt lilla gäng samlades för lunch och en så förtjusande efterrätt att jag vet inte vad. Vi var ett stort gäng idag. Matildas båda så killar var med. Sötisar. Och så självklart Tilde då, som har lärt sig vinka och gör de mest hela tiden. aaaawwww.

Ja, sen jobb och de va inte så himla kul. Men fick ur mig en massa saker som jag samlat på mig under veckan vilket kändes så skönt. Ser fram emot en riktig helg nu :)

puss till alla fina som gör dagen bättre. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0