två fina kvällar.

Tisdag:
Igår var det kaos som vanligt på jobbet.. men på ngt sätt överlevde jag och som tur var hade jag en fika date kl 16, så det gick inte att jobba över. Mysig fika med bästaste Cecilia. <3
Sen gick jag tillbaka till jobbet och hämtade plånboken (åter tack för kaffe fina du) och såklart kunde jag inte hålla mig, så blev lite data jobb innan jag promenarade hem.
Då fick jag ett så trevligt sms från åsa, hon var barnfri kvällen till ära. Så hon kom förbi och drakc vi och åt ost&kex med mig. Så mysig. Sen tittade Emily över med min inbjudan till bröllopet och även hon fick sig lite vin. En himlans trevlig kväll. <3 Jag har sån tur att ha så fina vänner nära.
Onsdag:
Började ju 05.00 idag.. galet vilken dag. Men det har gått bättre än förväntat, bra de!
Efter jobbet gick jag till sollentuna C och fikade med Emma. Vi var nog lika trötta men det var en mycket mysig fika med massa ta igen tid. Snart ska vi dansa, visst??
Kom hem, lagade lite kronärtskocka och njöt av att göra ingenting. Sen fick jag ett erbjudande som var för bra för att vara sant! Niina hade bakat muffins och hade rosé! Så jag tog cykeln och har suttit på balkongen hela kvällen och haft det bra. Fina bästa Niina alltså. Hade ju aldrig överlevt på jobbet utan den tjejen. Och fick en så oootroligt söt liten present. Sötaste ugglan på en nyckelring. <3
Helt galet vad bra man kan ha de. Nu är de jobb fram till P&L. LÄNGTAR.

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, sötaste nyckelringen!

2011-06-23 @ 00:02:29
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Cissi

hur lagar man o äter kronärtskocka?

2011-06-23 @ 11:00:11
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Lisa Jiiii

Jag vill också dansa!

2011-06-23 @ 16:03:09
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-23 @ 16:23:46
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0