LUND.

Resan gick hur bra som helst. Sov mig igenom hela tågresan och vaknade till när jag fick komma ut i friska luften och promenera hem till Hampuz med massa guide hjälp av kära Lovi.
Efter lite kaffe var det dags att promenera till stan. Vi åt falafel, mums. Sen gick vi till underbara Tiiger.
Det är nog den roligaste och knasigaste affären jag vet. Shoppade dock ingen, tänkte vara lite snäll mot hampuz och ta de imorgon. Sen gick vi och fikade en massa timmar. Helt enkelt en toppen dag.
Nu är jag hemma hos Lovisa, vi lagade mat i charmiga korridorköket och sen har jag bara haft de lugnt i soffan. tar igen lite data och planering.
Imorgon blir det till att underhålla mig själv medan dom är i skolan. Men borde inte vara allt för svårt. Ska försöka ta lite kort, Lund är en sån förtjusande fin liten stad. Sen på kvällen blir det middag och öl.
Lördag kommer bli grym. Ja och Hampus ska till Malmö och hälsa på Olof. Heldag där med shopping och lite rundvandring. Sen middag och vin. Göra oss redo för grillfest hemma hos Andreas. Kan nog bli galet.
Tror på den här helgen.
Och de närmaste veckorna är så otroligt roliga.
Nästa vecka kommer min fina efterlängtade Zandra och hälsar på.
Dagen efter kommer kära syster&Ewa.
Helgen kommer nog spenderas i Örebro. Hur bra som helst.
Och helgen efter de ska det drickas vin med mina fina jobbtjejer. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0