lite nytt i garderoben.

Idag var jag inne i stan och hade de mysigt med Hanna&Ewa. Vi firade lönen med shopping och mycket god lunch. Det blev ett par så urtjusiga skor, ett par shorts, två tunikor och en klänning.
Här är dom, sara goes modeblogg ;) och hur fantastisk är inte tvätt korgen?

Klänningen ska få följa med till Malaysia.

Det ska även dessa snygg-shorts få göra.


Sen den finfina ponchon jag fick av Z.

Idag efter den värsta arbetsdagen ever kommer jag upp och ser en liten present i mitt fack. Där ligger en påse med en massa godbitar från maxfactor & nivea. Finaste Niina räddade verkligen kvällen. <3 söttjej.

Och den finaste grejen i rummet...

Nu tackar jag för mig, åker till Örebro och släpper allt för en stund.
Välbehövligt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0