stockholmsnätter.

JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT.
Sitter nu på tåget och mår som jag förtjänar. Gårdagen var helt galet bra, bowlingen var skoj trotts att jag kom sist av alla. Sen gick vi ut och dansade till spice girls och BSB. fint.
Kom hem halv sex och klockan ringde två timmar senare. Maha. Jag får verkligen skylla mig själv.
Men trevligt som tusan var de ialla fall.
Dagen är full av trevligheter. Lunch och shopping med mammi.
Fika och bio med Zandra, sen mys hemma hos pappa. Åh, känns som en fin helg de här.
Ska bli lite spännande och se om hösten har kommit till Örebro. Och så hoppas jag ju självklart på en date med fina karin som också var hemma helgen till ära.
Tumblr_l93f0tszs31qcpylbo1_500_large
Skickar allt glitter till dig. Du är duktig som kämpar på. Puss.

Kommentarer
Postat av: Cissi

puss my lovely glitter!

2010-09-26 @ 16:12:56
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0