Sail away with me honey.

Hemma i Örebro för lite kalas, pappa fyllde och jag åkte bil med farmor och farfar. Så söta dom är. När vi satt oss i bilen tittar farfar på farmor och säger, du har glömt bältet!
Svaret blir, ja juste.. och du har glömt glasögonen! Ja juste!!

Jag har bara myst, ätit tårta och grillat för kanske sista gången i år. Har även fikat med Zandra. Sen var hon så snäll och sprang ner på lagret på HM och fixade fram en massa superfina ringar. Sen blev det även ett par springbyxor efetrsom mina har försvunnit helt spårlöst. Mycket märkligt.
Annars så är jag mest glad för att klumpen i magen av oro är borta och allt är frid och fröjd igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0