Och så springer jag ikapp med hösten, hoppas på att vinna mer tid.

Åh herregud. Tiden bara springer iväg. Jag hinner inte riktigt med, men det ska tilläggas att jag trivs så in i...
Ibland undrar jag när det ska slå tillbaka, för så här bra kan man väl inte må? Sen tänker jag så här, KLART MAN KAN! Tänka sig, vilken fin tillvaro jag vistas i.
Redan torsdag kväll och jag hänger i soffan med idol på tvn och mitt nya super goda chaite.
Veckan har varit mycket händelserik och rolig. I tisdags fikade jag med Cecilia, alltid lika mysigt.
Onsdagen spenderades på Maxi mest hela dagen, utanför sken solen och jag bara längtade efter att få sluta. När jag äntligen slutat möte jag upp Johanna på stationen och vi tog tåget in till ett solig stockholm. Där blev det lite shopping och sen kanske höstens hittills godaste fika. Cafe 60 är ju så himla mysigt och så har dom de godaste dammsugarna också. Trevligheter.
Imorgon kommer bli en så rolig dag.
Vill ha fredag nu.
Puss.
(klockan 21.00 på torsdagar visas ett helt fantastiskt program på svt. Life heter det och handlar om djurlivet runt om i världen. Helt fantastiskt filmat. Verkligen helt otroligt. Ni måste se detta)

Kommentarer
Postat av: Cissi

DU kan vara helt otrolig!

2010-10-01 @ 00:14:12
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0