Me, Myself & I. Å så lite Göteborg då.

Nu kära vänner ska jag berätta för er hur jag har det. Jag har det så himla himla fint. Åh vet inte hur jag ska förklara de bättre än att jag sitter och ler för mig själv här i Emmas lilla lägenhet.
Igår åkte jag hem till Sanna och Lucas lägenhet i majorna, och den var helt förtjusande fin. Så tokigt bra bara. Balkong med utsikt över elfsborgsbron, vilket betyder att man kan sitta där och dricka morgonkaffe och kolla på stora båtar som åker förbi. Vi hängde lite där och väntade på en tv snubbe som kom och fixade något som inte gick att fixa. Sen åkte vi in till stan och shoppade lite och handlade lite mat. Sen tog vi spårvagnen hem igen och lagade god mat och bakade goda kakor. Eller jag lagade mat och bakade kakor rätatre sagt. Stackars Sanna hade just opererat axlarna och såg så söt ut när hon skulle låsa dörrar och dricka vatten. åh.
Sen kollade vi på idol och somnade till Pirates of the carribbean. Himla fina att hälsa på henne. Nästa gång ska vi ta ullared också. Tjoho.
Imorse åkte vi till Emma som bor så nära haga som de bara går. Tokbra läge och fin lägenhet. Jag fick en nyckel och sen gick jag till haga och fikade på världes myskafé med Marcus. Sen tvingade jag med honom på promenad vid vattnet där alla båtar låg och såg fina ut.
Sen promenerade jag till avenyn och möte Ellen och så gick vi ock åt mat och hade de så trevligt så. åh.

Nu har jag just kommit hem från en liten promenad och sitter här i  emmas lägenhet med bra musik och njuter av lite ensamtid. Får liksom aldrig de och de är så otroligt skönt. Jag trivs så otroligt bra här. Flytten skulle lika gärna kunna vara imorgon. Men nä, Stockholm är fortfarande hemma. Och jag trivs så otroligt bra där nu, fint folk och fint jobb. JAG MÅR SÅ BRA NU.

Imorgon ska jag ha mysdag med Holm innan jag tar tåget tillbaka. <3
De här bilderna får vara för hur bra de är nu, är så dålig på att ta egna just nu.

Tumblr_l5lse8ngxp1qb26t8o1_400_large
Tumblr_l5wauurhwc1qatzwco1_500_large
Tumblr_l6473yirsy1qc18a3o1_500_large
Tumblr_l60w6qv23r1qa69gu_large
Tumblr_l63u48v8g51qc1sj2o1_500_large
Tumblr_l633573tes1qcf2ako1_500_large
Valentineballoons_large

De här blev ju ett långt inlägg. Men va tusan.
Har även en ny röd fin äpplering på fingret.
PUSS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0