jäkla skit.

Nu går jag och lägger mig och när jag vaknar kommer antagligen alliansen sitta kvar vid makten och SD kommer in i riksdagen. Vilken skitmåndag de kommer bli.
Jag trodde inte att jag skulle bry mig så mycket men ju mer jag tänker på de ju mer vill jag ha bort alliansen. Deras politik är egentligen helt sjuk. Bättre för de rika och sämre för de sjuka. Ja, är de så vi vill ha de?
Inte jag iallafall. Åh, typiskt. Fyra år är ju ändå fyra år.

Och de som gör mig mest förbannad är ju de här med sjukbidragen. Att de som är sjuka tvingas jobba trotts att de inte kan för att de inte får ut några bidrag. Det gör ju att sjuka blir ännu sämre. GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0