In my eyes.

Det är lördagkväll och det är bara en massa program om valet. Eftersom jag redan har röstat känns de inte så intressant, men jag hoppashoppas vi får en ny regering på måndag. Och att inte SD får några röster.
Vi får helt enkelt se imorgon.

Tänkte ge er en bild på söta Johanna. Tjejen som är min sambo och en kalasvän. Tjejen som precis har bakat en äppelkaka trots att hon vet att jag inte ska äta sånt. Men som har letat upp ett nyttigt recept med pyttelite socker i. Tjejen som har världens, utan att överdriva, roligaste tix när det kommer till sniglar i halsen.
Tjejen som somnar på bion och är bland de roligaste jag känner. :) Pussva.
Sen älskar hon ju att cykla i regn.


Annars lyssnar jag på Robyns nya skiva. Den är bra, mycket bra.
PUSS.


Kommentarer
Postat av: holm

vad fint ni fått det i hallen!! :D

2010-09-18 @ 23:30:58
URL: http://dansargatanfram.blogg.se/
Postat av: lovisa

Ja instämmer med holm. PS JOhanna du har en snigel i halsen

2010-09-19 @ 13:09:15
Postat av: Cissi

johanna for president.

2010-09-19 @ 14:33:44
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Johanna

PS lovisa jag har INTE nån jäkla snigel i halsen. uärrkdsnvmdfklövnsöl - typ så känner jag då. och tack för stöder cirre! lite sent dock, fyra år till mästa val men då jäklar!

2010-09-19 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0