Dags att göra något bra för världen igen.

Nu har jag blivit isbjörnsfadder igen. Har haft ett litet uppehåll nu efter resan, men kände att de var dags igen. 100 kr i månaden är  ju ingenting. Jag hoppar mer än gärna över lite shopping varje månad för en sån här sak. Kan kanske tyckas konstigt att inte hjälpa någon organisation som hjälper barn, men det har jag gjort och det var bra de med men hur många känner egentligen till WWFs hjälporganisation!? Det finns så många djur där ute som håller på att dö ut pga oss människor. Jag blir ju totalt vansining när jag tänker mer på detta så nu gör jag inte de ikväll utan jag känner mig nöjd att jag hjälper isbjörnarna och hoppas på bättre klimat. Därför en av anledningerna att jag kommer rösta på de rödgröna den 19 september. Så var de med det.

isbjörn.jpg




Man kan gå in på wwf.se och läsa mer. Man kan även bli pandafadder, tigerfadder, späckhuggrafadder och mycket mer. 100 kr i månaden har alla råd med. Jag tycker att du också ska hjälpa till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0