Åh, allt är så åh nu!

Hejhopp! Tokmycket som händer och så nu. Men ja, jag trivs oftast med att ha så där galet mycket att göra. Blir dock ledsen när jag inte hinner göra allt jag vill och träffa alla jag vill.
Veckan började med att jag och Carolin skaffade varsit friskiskort. Vi gick på lunchpasset, vi och tanter i färgglada svettband. Vi hade så roligt och ska snart iväg på ett till.
Tanken är nu att det ska bli en lite mer hälsosam livsstil här. Jag och Johanna försöker peppa varan och jag hoppas att de kommer gå vägen den här gången. Jag var t.o.m och gymade igår 07.00 innan jobbet. Kände mig så sjukt duktig. Heja. Igår satt jag på kulturhusets tak och fikade med hampuz. Kanske va de sista utefikan. Hoppas inte med det är ju så himla kallt nu för tiden.
Idag har jag jobbat och sen åkte jag in till stan för att krama Johanna, pinglan från skara som jag träffade första gången i Kina sen återigen i Thailand och som slutade med att vi reste till Vietnam tillsammans. De va himla fin att ses igen, och som jag skrattade när hon berättade om hur hon tagit hem en uteliggare på väg hem från en partykväll för hon tyckte så synd om honom. Johanna, ojoj.


Snart ska jag somsagt till friskis, sen ska vi fika lite här hemma och då kommer även Åsa med lilla tilde. Mys.

Lite framtid också.
Jo, på fredag morgon tar jag tåget till Göteborg. Åh, de ska bli finaste på länge. Träffa Sanna som just har opererat axlarna igen, så jag har lovat att laga trerätters och vara sällskap på fredagen. Lördagen blir de lite shopping och rundvandring. Träffa Ellen, söta Ellen. Och kvällen är lite osäker. På söndagen ska jag mysa med Emma Holm, åh.
En himla massa nya lägenheter att besöka, de betyder inflyttningspresenter. Det är ju så otroligt roligt, skulle antagligen kunna köpa väskan full, men de går ju inte. Göteborg har även en dekoratörsutbildning som är sjukt svår att komma in på, men jag ska iaf söka. Tänk om Göteborg blir nya hemmet redan nästa höst. Lalala.

En annan sak jag har tänkt på är all otroligt bra musik som finns nu, dock har alla mina spellistor på spotyfi försvunnit vilket suger med jag lyssnar på Kellermans nya för den är så fin.
Puss.

Kommentarer
Postat av: ellen

ja, göteborg <3

och gudars vad fint det ska bli att ses!

2010-09-08 @ 17:24:54
URL: http://ellensofiaalstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

i miss you /C.

2010-09-08 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0