Onsdag.

Johanna har kommit på varför jag alltid är trött och jag har kommit på varför jag fryser på natten.
Anledningen till att jag är trött är enligt Johanna att jag inte får något dagsljus eftersom jag alltid jobbar de timmar de är ljust. Så idag passade jag på att promenera lite i ett faktiskt ganska behagligt höstväder.
Och anledningen till att jag fryser om natten är för att jag inte satt på elementet i mitt rum, bra Sara!
Så inatt hade jag bara mjukisbyxorna på mig. Idag är en lite bättre dag än igår.
Jag har varit i Kista och shoppat. Kände att jag behövde det i allt grått och tråkigt. Blev en jacka, en stickad kofta, två ringar och ett halsband. Jag unnar mig det idag.
Grönsakspajen står i ugnen och ser god ut och snart ska jag promenera till stinsen och fika med Carro.
Den här dagen blir bara bättre och bättre.
Annars läser jag om Håkan och äter den nya Vinter chokladen som inte var så god.
Imorgonkväll händer trevligheter, jag, Malin och Liiv ska på Maybelline kväll. Med lite mat och dryck och en massa sminktips och info om nyheter. Hur kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0