När himlen är grå och ledighet infinner sig.

Det bästa som finns kan vara att sitta i soffan, dricka kaffe, läsa inredningstidningar och höra hur regnet faller utanför. Då mår man allt bra. Och jag kommer på mig lite varje dag hur mycket jag tycker om kläder och inredning. Och tänker, jag har verkligen hittat rätt, det här är precis det jag ska hålla på med, alltid.

Just nu drömmer jag mig bort i JYSK katalogen, 50% på hela MAUI serien. Dör lite, den är så himla fin. Funderar ärligt på att köpa hatthyllan, nattduksbordet och hallbänken. För någon gång ska man ju bo större och att inte få ha dessa fina saker vore väldigt synd.




Lite lööve där.
Sen kom även en ny liten HM katalog och där hittade jag de mest förtjusande sakerna i linne.
 

åh. Synd bara att jag inte har några pengar.
Nåja, drömma kan man ju alltid få göra.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, det är det som är så härligt. det finns så mtk fint, och inga jävla pengar....

2010-10-20 @ 15:50:18
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0