Välkommen till mitt paradis.

Helgen gick så sjukt fort. Och va bra den blev. Jobb, sen mys med Lisa till det  blev mörkt. Lite senare blev jag upphämtad att Sebbe och Emily och blev bjuden på middag och så mys i soffan framför fantastiska Så mycket bättre. Åh bra kväll.
Igår blev de massa gjort, städning och röjning. Och en promenad i fina vädret och lite shopping. Billigaste och finaste på länge. Ni ska få se.
Men först líte bilder på hur syrummet som inte är ett syrum ser ut nu.





Och min nya fixade byrå. Den fick en liten piff. Så tråkigt med bara vitt.



Åå mina fina lindexfynd. Fem trosor och en bh. Alla helt förtjusande. För endast 180 kr. Åh bra.


Nu blir det jobb 12-21! tjoho. Härligt med mjukstart på veckan. Gaah.

Kommentarer
Postat av: ellinor

Saris! va fint du har gjort i huset!! ja alskar din jordglob:) puss!

2010-11-09 @ 01:59:51
Postat av: Karolina

jag håller med ellinor, jag älskar också din jordglob. Säkert att du inte vill sälja den? :)

2010-11-09 @ 13:23:53
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: huggis

åh vad fint. jag blir liksom glad av att bara kolla på alla underbart söta saker du grejar med, och inspirerad liksom. pysslar som aldrig förr :) och fattar liksom att det finns finare saker här i världen än externredovisning.



sakna <3

2010-11-23 @ 20:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0