they say the more you give the less you have to carry.

Förkyldningen blir inte bätttre och kroppen blir bara tröttare. Och snart tar humöret slut kan jag lova. Det är inte långt till bristningsgränsen nu. Hoppas bara att det inte kommer gå ut över någon kund ikväll.
De kommer väl antagligen när jag kommer hem och bästa Johanna får höra på allt gnäll. 
Åh gudars va bra den tjejen är alltså. Tack för att du står ut. :) tihi.
Igår va en bra dag, ja var själv hemma och jag kollade på Eddie och pysslade ihop ett litet kollage som jag spikade upp på Johannas vägg.
 

Pyssla är ju de bästa som finns. Åh, julpyssel i massor ska de bli i år.
Imorgon är det helg och den ska spenderas lite i Uppsala och annars inga planer. Hur skönt!?
Nu blir de lite maxi. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

världens finaste kollage!

och världens bästa sara. pusspusspuss.

2010-11-19 @ 22:08:36
Postat av: Marie

åh, gud så fint kollage!

2010-11-23 @ 19:51:49
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0