Bästa helgen på mycket länge.

Åh äntligen sitter jag i soffan men cola och fina inredningstidningar. Den här dagen har varit väldigt lång. Och huvudvärken har varit med mig hela dagen. Men det var de värt.

Igår var det heldag med jobb och lagom till jag skulle sluta kom Carro. Som jag har saknat henne när hon varit i Kuba. Så vi sprang upp i personalrummet där det fanns massor med snygga rock-kollegor.
Dags för årets personalfest. Rocktema och bussen åkte. Och som vi blev förvånade när vi kom fram. Vi skulle alltså ha rockpersonalfest på JUNIBACKEN. Åh, hur bra är inte det. Så vi fick massa tatueringar och nitsmycken, sen var det bara att mysa i pippis hus. Kvällen var helt galet kul, middagen var toppen och vårt egna lilla husband va söta och sjöng BSB. Sen dansdansdans hela kvällen lång.
Bästa och roligaste kvällen på länge. Och vilka fina kollegor jag har. Åååh.
Kameran låg i väskan mest hela tiden. Kom på att jag hade den under middagen sen glömde jag av den igen. Så dumt så.
Här är iaf maxibandet.

Carro och Karl-Johan var mätta och glada.


Och den här helt förtjusande söta ugglan fick jag av bästa Carro, den är handgjort från Kuba.

Nu ska jag och huvudvärken kolla på beck.

Kommentarer
Postat av: holm

sara! jag saknar dig. en lyckad kväll är den man inte hade tid och tänka på att ta kort ju, spara i minnet. förresten så verkar ni ju ha det hur fint som helst i huset nu. saknar mitt andra hem lite. PUSS

2010-11-14 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0