Sverige.

Dags för en uppdatering! Nu är jag tillbaka i sverige, i kalla och regniga sverige! Men jag klagar inte, eller jo det gör jag, men bara på vädret! Känns helt rätt att ta pendeln in till staden igen, luncha med Cecilia och Peter, sen lite sverige shopping och fika. Sen tacos med Lovisa och Johanna! Svenskmat, åh! Jag ahr köpt upp mig på en massa godsaker nu! Lösgodig, jaaaa! :)

Nu sitter vi pa bussen på väg hem fran engelholm. Kandes helt rätt att spendera hela lördagen på en buss med alla fina flickor som jag saknat efter tokmycket !
Veckaan kommer bli kalaskul, massa fina lunchdater och annat skoj att gora. Roliga volleybollmatcher. Och pa torsdag åker jag hem till Örebro, happytime.

jag kanner att jag helt tappat grejen med bloggandet, hittat ingen inspiration! men det kommer nog med dagarna. Och jag har inte riktigt kommit in i att det faktiskt finns åäö, så förlåt for det!

Nu ska jag mys med Cecila och Sara och förhoppningsvis stannar vi och köper godis snart!


Kommentarer
Postat av: ellen

åh, jag saknar dig sara.

2010-03-29 @ 20:06:56
URL: http://ellensofiaalstrom.blogspot.com
Postat av: Cissi

haha, vi åkte ju buss hela SÖNDAGEN. ;) åäö!

2010-03-31 @ 13:33:27
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0