Here comes that feeling

Då har jag varit hemma några dagar. Känns precis som vanligt, som att jag varit hemma hela långa vintern, som att jag alltid träffat mina fina vänner. Jag måste gå in på mina bilder för att påmina mig om att jag faktiskt satt och kollade på den finaste solnedgången på bali för 5 dagar sen. Konstigt. Men det är helfint att vara hemma. Igår fikade jag med Åsa som var så fin med sin 7 månaders mage, sen åt jag lax och drack öl med Hampuz, och jag tyckte tom att laxen var god. Jag kanske har blivit lite mer vuxen av den här resan!
På kvällen kollade vi på när sollet krossade falkenberg i semifinal 4. grymt.
Idag tog jag cykeln och trampade iväg till ica maxi, det var så kul att träffa alla. Fick en sån där känsla av hemtrevlighet när jag gick in där. Åh, alla fina kollegor. Hoppas jag får dra på mig dom fula arbetskläderna snart och börja tjäna lite pengar.

I måndags var det dags att utforska stockholm igen, var lite som om vi hade en date, för att lära känna varandra igen. Och jag tror jag blev lite nykär igen. Jag gick vilse på söder, hittade rätt, gick förbi mitt drömhus på glasbruksgatan sen gick jag till hermans där jag njöt att utsikten över djurgården innan ida kom och vi åt underbar mat på hermas veggobuffe. Sen drack jag kaffe på dalagatan hos Skoog. Finmåndag.

Ikväll går tåget till Örebro, där ska jag stanna på obestämd tid. Det känns fint. Krama om familjen, Z och Elin, som jag inte träffat på typ över ett år. Mah, längtar.
Men innan dess, packa väskan (ska symaskinen med eller inte!?), åka till farmor och farfar, kolla på tjejerna när de vinner semi nr 2!

Jag njuter av varje dag. Speciellt när solen är framme. underbart.











Hej och välkomna tillbaka. Dags att börja skriva här på bloggen igen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, du är söt. du får inte vara borta så länge i örebro. du vet jag måste få dela min hjärna med dig.

2010-03-31 @ 13:35:05
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Amanda Livh

Vad stolt jag blir över dig att du gillade laxen. :)

2010-04-01 @ 22:10:47
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0