midsommar.

Igår va en så himla fin dag. Lyckades dock försova mig lite och körde världshistoriens snabbaste dusch/packning, sen iväg till ica och köpa lite godsaker till dagen. Fina fröken holm kom och hämtade upp mig och vi körde till en fin brygga vid edsviken, åh. Där satt vi i de underbara vädret och drack kaffe och andra godsaker. Väldigt bra start på dagen måste jag säga.
Efter det bar de av till långholmen där fina fkps flickorna Ellen, Åsa & Kleva befann sig. Sol och tå bad. Himla fint väder också. När vi sen åkte hem kom molnen, och de stannade kvar tills vi fixat oss klart, packat ner maten och satt på oss midsommar kläderna. När vi kommer ut kom solen tillbaka, sån tajming. Vi tog tuben till gärdet där vi mötte upp Hanna och sen hade vi den mest fantastiska picknikcen man kan tänka sig. Veggopaj, potatissallasd, bröd, ost, frukt och bär. Å självklart en massa bubbel och annat drickbart. Kalas bra.
Lite roliga samtal under kvällen, gamla godingar och mycket skratt. Sen kom hampus och olof lagom tills jag skulle åka hem typ. Men en så fin midsommar.

Idag har jag ju hängt på maxi hela agen, vilket har gått bra. Inte så mkt att göra så jag hade tid att välja ny hå¨rfärg och nytt läppstift. Och välkommen in i min läppstiftsfamilj säger jag bara, verkligen en 10-poängare. Kommer nog vilja ha på mig det mest hela tiden tror ja.
Det började förövrigt typ brinna idag på jobbet, eller typ de blev en jäkla massa rök i lunchrummet och brandkåren och polisen kom. Som tur va skulle jag sluta precis, så jag tog tag i Jonas och vi sprang upp lite smårädda för röken och bytte om sen fort ner i butiken igen. lite läskigt, visar sig imorgon vad som hänt. Sen handlade vi våra saker och promenerade hem och pratade killproblem och hårfärger. Tjusigt.

Imorgon ännu en dag på maxi sen SEMESTER EN HEL VECKA!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0