i need a dollar.

tiden går så fort, och jag vet inte riktigt vad jag håller på med.
Jag umgås med mina fina vänner, köper klänningar, jobbar på ica, lyssnar på bra musik, promenarer min rygg, pratar i telefonen med vänner som bor för långt bort. alltså, jag gör saker jag tycker om men det går liksom lite för fort. Men på söndag är jag själv här i huset, då kommer jag nog vara rastlös och vilja leka med folk mest hela tiden.

Veckan har varit himla bra hitills. Har tagit truckkörkort, wii, shoppat med skoog, fikat i kleva&idas nya lägenhet som för övrigt ligger på götgatan. AVIS! imorgon är jag ledig, så då ska jag träffa Åsa och hennes lilla Tilde, mys. Sen blir det middag med lovi som flyttar på Lördag, och efter de inflyttningsfest hos kleva och ida. :)
Lördag&söndag, jobb 10-18. Idag blir det något, inte vet jag vad. :)
Bluewhite03_large


Kommentarer
Postat av: ellen

usch vad du saknas sara!

2010-06-11 @ 10:23:10
URL: http://ellensofiaalstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0