dancing the whole way home.

Idag har varit en så otrolig fin dag. Vaknade imorse och kände mig helt tom, som att jag skulle kunna ligga kvar i sängen förevigt för det skulle inte göra någon skillnad. Men jag gick upp, knöt mina galna gåskor och tog tåget till fina fröken Skoog. Vi tog en promenad i hagaparken och sedan hade vi lyx frulle på bakgården i solen. Helt jävla underbart. Dagen kunde inte börjat bättre.
Sen promenerade vi in till city, där jag efter mycket letande hittade en ganska tråkig och opersonlig magväska. Men den ska bli fin och kommer vara SÅ himla användbar på P&L. Gillart!

Sen åkte vi upp i kulturhuset, där hittade vi en hel massa fint folk, Ellen, Kleva, Olof och Hampuz. Fint, sen hem och jobba. Tokgalet va folk handlade, tror vi alla som jobbade mest sprang runt och visade vart sillen och färskpotatisen låg och fick inte gjort. Men imorogn är de LEDIGT!

Klockan halv nio kommer fina Emma och hämtar upp mig, vi ska nämligen ha den mysigast av mysiga midsommar frukostar vid vattnet. Åh, så bra. Sen hem till kleva och lämna lite grejer för att gå till någon strand där det finns ett iskallt vatten att bada i om man vill. Sen lite parkhäng med mat och trevligheter innan kvällen tar form. Vad som bjuds på är lite oklart, men de blir fint vad som än händer.



lite så här såg det ut för ett år sen!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0