onsdag, det är fruktansvärt varmt.

Kents nya album är fantastiskt bra. Gillar bara mer å mer.
Alla fina namn på låtarna och kloka och knasiga rader med text. åh.

Annars jobbar jag, har det faktiskt ganska roligt där. Ser man på, tar tillvara på detta. Sen dör jag lite varje gång jag går ut och jag skäms inte för att klaga för jag orkar verkligen inte med en till sömnlös natt. Så är det bara. Igår hade jag en kyld handuk i pannan, ska de behöva vara så kanske? NEJ.

Igår va jag och Cecilia på Ikea, hittade en massa fint till rummet och jag lyckades till och med helt själv bygga ihop bokhyllan. Stolt som en tupp.
Efter de åkte vi å badade, emma kom och hängde lite sen var det dags att slänga på sig kläderna och bli äcklig igen. Kvällen spenderades på mosebacke med Hampus, Ida och Tobbe. Sen va tåget försenat ca 30 min och jag hade inte ätit på jäääätte länge, så jag va så sur att jag nästan hade kunnat skrika, eller till och med stampa på en spindel. Jag blir förvånadsvärt modig när jag är sur.

Nu ska jag duscha, kallt.
Efter de ska jag fixa lite i rummet innan jag går och köper vin i kattflaska och åker på middag hos Cecilia och Peter. Om jag har tur får jag spela lite trummor på gitarhero. Hoppashoppas.
PUSS.



Kommentarer
Postat av: Cissi

snyggo!

2010-07-15 @ 17:19:28
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0