Långa nätter, där ute finns en värld av låga nätter.

Igår var en så himla fin dag.
JaG, Emma och Ellinor tog tåget in till söder. Promenerade runt lite, sen träffade vi Ida och Kleva. Det blev en god lunch och mycket efterlängtat prat. Sen gick vi vidare för att dricka kaffe ur termos på de knasigaste fiket på söder. Vet inte vad det heter med det ligger på hörnet. Sen började det regna och det blev lite kallt, men det var dags fö regn nu.
Vi promenerade hem till Ida och Kleva, lånade film och hängde lite i soffan. Sen tog vi tåget hem och laggade mat. Fantastisk god bakade potatis med massa godsaker. Regnet fortsatte, mysigt. Vi kollade på snabba cash som inte alls var bra och åt kesella vanilj med bär som var mumsigt. Sen satt jag och Ellinor och pratade i mörkret.

Idag är det Klevas födelsedag. Så vi ska mysa hela eftermiddagen och baka.
Imorse gick jag och Elli upp och gjorde scones och åt en mysig söndagsfrukost. Kollade lite i affärer sen kramades vi hejdå. Men vi ses snart igen. Nu ska jag slå in paket.

H som i..? Kalaset var helt perfekt. Alla var så fina och det var helt enkelt en av de där kvällarna som man vill minnas.

Kommentarer
Postat av: ellinor.

de va verkligen en så perfekt helg med dej! ja var helt lycklig när ja åkte hem:) du är så saknad ska du veta, du förstår inte hur bra o fin o söt du är! <3

2010-07-30 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0