just nu vill jag se min framtid, jag vill se allt som ska komma genom dimmorna här.

Igår va den bästa dagen ever. Efter jobbet tog jag tåget till örebro. Ingen visste att jag skulle komma hem. Åh, de va längesen jag va så lycklig som när jag satt på tåget och tänkte på hur mycket jag skulle få kramas.
Min syster va min inside, så hon kom och möte mig vid stationen, sen cyklade vi genom staden hem till solskiftesgatan där pappa och ewa var ovetande om att jag sprang på baksidan för att ingen skulle se mig. Och vilken chock dom fick när jag kom in. Haha åh, hade så velat haft de på film.
Så vi åt pasta och hade de mysigt. Sen skulle jag upp på stan och fika med mina tjejer. Möte Elin som visste att jag skulle komma. Hon hade fixat en fika med Z. Och de va ett nöje att se hennes minn när hon kom ut från jobbet och fick se oss båda. Sen hade vi den mysigaste av mysiga fikan. Åh fan vilka fina älskade vänner.
Efter lite hejdå-kramar och planerande för nästa besök tog jag cykelt hem till mamma. Visste att hon låg i soffan och kollade på somamr med ernst. Visste att hon skulle tänka ' vem är det som kommer och stör mitt i ernst och jag kan ju inte öppna i de här kläderna' haha men tillslut kom hon och öppnade. Jösses vad förvånad hon blev. Vi hade en myskväll med te och bildvisningar. Vi drömde även om hus på gotland och fina trädgårdar. 
Finaste dagen på så länge. 

Idag vaknade jag efter en riktig sovmorgon. Åt frukost med pappa, åkte upp på stan å åt lunch med mamma och kollade i lite secondhand affärer, köpte jordgubbar och cyklade hem. När jag kom hem åkte jag pappa och ewa ut till hallagården. Världen mysigaste lilla fik där familjens vän Gunnel jobbar och syster Hanna sommarjobbar. Åh fick en känsla av att det är ju så här man ska bo. Massa mysiga små röda hus runt en urfin innergård. De låg lite små söta affärer i varje lada, bokhandel, antikaffär, hattaffär å massa smått och gott.
Bilder kommer så fort jag kommer till stockholm igen.

Nu ska jag hämta lite saker till mitt nya rum uppe i sollet och fika med mamma. Sen blir de grill hos pappa och förhoppningsvis lite öl på stan med karin ikväll. Jag njuter så av allt nu. För de här är fan de finaste som finns, att vara omringad av allt örebrofolk. LYCKA! 

Tumblr_l55gzf36zv1qb7uxco1_500_large
Tumblr_l52d60bk8j1qa53bzo1_500_large
Tumblr_l3o46nkgfm1qb26t8o1_400_large
weheartit.


Kommentarer
Postat av: Cissi

så VÄRD av detta är du, min fina. och läcker bild på sovrummet i mitten!

2010-07-11 @ 21:28:51
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0