Håll huvudet kallt Eddie.

Håll huvudet kallt Eddie! Kan vara den bästa julkalendern. Har boken hemma hos mamma, det var min favorit. Eddies sköldpadda, maxon jaxon, som låg i en glasburk, den sura gubben Gränsemyr som spelas av smått fantastiska Per Oscarson, fastern Soffan som alltid målar om köksluckorna och hennes man Malkom som är en sjöman med tatueringar. Vilken drömman. Och den undrarbara göteborskan, smådör lite.
Åh, imorgon hoppas jag att det regnar. För då ska jag läsa och sortera bland dagböcker och annat, sen kolla på Eddie hela natten eftersom jag är ledig på fredag. Kan inte komma på något mer förtjusande just nu. Möjligtvis en kram då!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0