Glassäpplen.

Broccolipajen står i ugnen och det doftar ljuvligt i köket. Det är inte så varmt i huset. Så himla skönt.
Idag har varit en bra dag, jobb till 14 sen tog jag cykeln till Emma och vi la oss på en brygga och solade och badade. Var så skönt, att bara känna frihet och kunna slumra till utan att känna stress.

Igår hade vi lite gitarhero kväll hos CissiPeter. De va kul, dock inga framsteg på trummorna. En dag, då jäklar ska jag kanske våga mig upp på högre nivåer. Den dagen får nog vänta några år, men den kommer komma. :)



Imorgon kommer Andrea, vilket ska bli helt tokigt bra. Har saknat henne, så nu får vi förhoppningsvis lite kvalitets tid. Jag måste dock städa och fixa imorgon innan dom kommer, jösses hur ska jag hinna!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0