tjugo rosetter rikare och nyforalskad i kina!

Hej alla underbara. Nu sitter jag pa vart super mysiga hostel i Shanghai. Ida ar och solar (ja, hon ar knasig och hon ar redan super brun, och jag kommer se annu mer vit ut) och jag har varit runt i vart kvarter och kollat in lite affarer. Jag alskar shoppingen har, massa sma sota saker som gar att man bara dor lite. Jag hittade en liten inomhus marknad som hade allt man kunde tanka sig, sa jag kopte typ 20 fina rosetter och lite anna sui planbocker. alskart.

Kina ar verkligen min nya favorit. Vill redan tillbaka, inte bara pa grund av den roliga shoppigen utan for att sjalva landet at sa trevligt. Alla ar trevliga och hjalpsama har. Dock ar ju spraket inget nagon har beharskar. Men jag far val lara mig kinesiska till nasta gang :)

Hur har ni det dar hemma? Saknar er. Fast jag vill inte aka hem, jag gillar att ha semester.
Igar at vi sushi, de va sa gott, vi va pa en san resturang dar det kommer sma talrikar med olika bitar pa en band som gar runt runt forbi alla bord, helfestligt. Sen var vi i en mataffar dar man kunde kopa fiskar, skoldpaddor och vanl;iga paddor, levande! Ackligt varre.

Ah , nu kom ida tillbaka, och hon hade kopt med sig en chokladkaka. Haha det har ar sa langt ifran halsoresa man kan komma. Har sakert gatt upp 3 kilo redan. Men va fan nu ar det semester och nar jag jkommer till thailand ska det bli en nystart, massa frukt och sant nyttigt!

Snart ska vi ta t-banan till IKEA, ida vill ha svennemat och jag vill kolla pa billybokhyllor.
imorgon aker vi vidare till hongkong, sen ar det bara 3 dagar tills varmen. Jag langtar efter sol och bad.
Det kommer det antagligen bli en hel del av! :)

Facebook fungerar inte har, regeringen har forbjudit det, heltokigt. sa bilder kommer efter kina.

LOVE! skriv garna en liten kommentar sa blir jag glad. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0