Andra advent.

Då var vi här igen, söndag.
Dagen har varit mycket bra, har varit på jobbet hela dagen lång. Det är fina kollege-folket som gör de så värt att åka iväg och jobba. Har haft en sjukt rolig dag med inte så mycket att göra. Bra söndag.
Igår var ju den mest förtjusande av dagar. Herregud. Njöt mest hela tiden.
Lång frukost och bara lugnt & skönt. Sen kom Carro och vi gick till centrum och letade lite julklappar tillsammans med resten av sollentuna. Så vi kände att de bästa är ju faktiskt att köpa med fika och gå hem och sätta på kaffet.
Sen satte vi på bra musik och drack bubbel. Så himla bra. Lördagar är bra dagar.
Medan Carro lagade mat gjorde jag Mozart-kulor. Så efter god mat och mumsigheter tog vi bussen till Åsa.
Som hon hade bakat, jisses. Så vi slog oss ner i soffan och hade en himla trevlig kväll med mycket trevligt folk. När klockan närmade sig tolv åkte vi hem och konstaterade åter igen att det hade varit den bästa dagen på länge.
Ikväll ska jag ladda för en vecka med mycket jobb.
Jag vill dansa i helgen.
Ochochoch, jag ska göra världens roligaste finaste grej på Lördag med C&P.
Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0