Jag tänker aldrig på dig, bara ikväll.

Sitter på balkongen, solen skiner och jag njuter av kaffe och ny dagbok.
Imorse åkte vantarna på och det kändes ganska bra. Luften är så frisk, och jag kan inte hjälpa de, men höstdagar kan vara de vackraste. Jag vet att de fortfarande är augusti, men idag var det höst i luften.

Helgen kommer att spenderas med en sån fin lite trio. Elin och Zandra kommer upp och myser. Alla tre en hel dag, de ni. Sen kanske jag får med mig Johanna till IKEA imorgon. MEN först ska jag sova utan klocka. För nu är 10-dagars perioden över och jag kanske kan bli människa igen. I torsdags när jag satt vid datorn sa Johanna något i still med "sara, gå och lägg dig, du ser helt död ut." Ja mamma, jag ska bara läsa klart alla bloggar. haha! Tur att jag har henne tillbaka här i huset.


Parkhäng i London, ge mig lite mer av de tack.

Igår va en himla fin kväll också, var hemma hos Hampuz och lagade mat och drack öl med honom och Olof. Tycker det är så tråkigt att dom flyttar fråm Stockholm. suck. Och ida å Kleva har flyttat. Emma också. åh, jag känner saknad. Fast det är ju bara att vara duktig och höras mycket.

Nu är det fredagsmys. Puss.

Kommentarer
Postat av: Cissi

pusssssssss. i miss you. fast vi ses. men känns som länge sen? tisdags? haha. nåja. jag flyttar ju till vallentuna på söndag. du borde komma o äta middag med mi familia nån dag.

2010-08-27 @ 20:53:19
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: ...

men jag då, saknar du inte mig motherfucker?

2010-08-29 @ 16:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0